Saturday, September 14, 2013

048

Múltkor ott hagytam abba, hogy gazdagon tértünk haza Anettel vásárlásból (ruhákkal gazdagon megpakolva üres pénztárcával).

At the end of the latest post i mentioned that i bought some nice clothes with Anett, i went to home richly but also with an empty wallet.

A következő cuccokról lenne szó:

They are the following ones:


1) Cardigan






2) Cardigan 







3) Cardigan






4) Shirt






...ám előtte még levágattam a hajam hátul D: 

Before that i cut my hair at the back D:




Időközben megjött a rendelt kardigán is Kínából  Furcsa, kicsit olcsó munkának tűnik, de alapvetően királyságos. :3

Meanwhile i got my cardigan from China  It was strange at first sight, looked cheap a bit, but basically i like it. :3







Kaptam ajiba zoknit  THIS IS THE VERY GOOB BRAND ! Omg xDD

I've got a pair of socks for gift. xDD




Volt egy szülinapom is D: Nem szeretem, gyűlölöm, utálok ilyenkor mindenkit... inkább karácsony. xd

I celebrated my birthday at 8th of Sept. I don't like it at all, at this time i hate everybody... i prefer Christmas. xd












Amint látható nem írtam sokat. Nincs sok kedvem, meg ugye, meg 23 után senki nem kedvel már. xD

As you can see i didn't write too much, i'm too lazy xd And nobody likes you when you're 23. xD







Ezért kezdtem el gondolkozni hogy itt kéne nekem is hagynom az országot, kiszakadni innen, kipróbálni magam más területen, úgyhogy most ez a cél lebeg a szemem előtt. Ha minden jól alakul, akkor Anettel egyszer majd új életet kezdünk Angliában. De ez tényleg csak a jövő kérdése, meg pénz, meg stb xd
De rajta leszek a dolgon. :3

That's why i was thinking about moving out. I need to leave this country, try new things, new challenges. So that's my new goal. If everything goes well,  Anett and me will start a new life in England. But this is still in the far future, depending on the budget and all. But I will be working on it. :3


Időközben megjött a szövetkabátom is, legközelebb majd arról is rakok fel képet, de a lustaság nagy úr.

I got my pea coat, though. Next time i'm gonna upload some pictures as well, but as i've said, i'm too lazy nowadays.